رونمایی از سامانه ارتقا یافته رانش و افتتاح داک هزار تنی در بوشهر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش از افتتاح داک خشک هزار تنی و رونمایی از سامانه ارتقا یافته رانش در منطقه دوم دریایی بوشهر خبر داد.

امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس از رونمایی داک خشک هزار تنی به همراه سامانه ارتقا یافته رانش در 15 اذر ماه سال جاری (شنبه) در منطقه دوم دریایی بوشهر خبر داد.

وی در این رابطه افزود: داک خشک هزار تنی محلی برای تعمیر کشتی هایی با وزن هزار تن می باشد که بخشی از این کارخانه کوچک (داک) همانند یک جک عمل کرده و قدرت بالا بردن کشتی و نگهداشتن آن بالاتر از سطح زمین تا وزن هزار تن دارد که این وسیله به دست توانمند کارکنان و مهندسین منطقه دوم دریایی بوشهر ساخته شده است.

امیر سیاری همچنین درباره سامانه ارتقای یافته رانش گفت: این سامانه نوعی سکوی تست نهایی است که موتور شناورهای دریایی بعد از گذراندن مراحل تعمیراتی (W5وW6) بر روی آن قرار گرفته و عیب‌یابی می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این رابطه افزود: سامانه های ارتقای رانش با توجه به نوع شناورها در کلاس های مختلفی قرار دارند و این سامانه ای که روز شنبه افتتاح می شود جهت تست و آزمایش نهایی ناوهای موشک انداز کلاس پیکان و جوشن ساخته شده است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا